Favorieten - Zoeken - FAQ - Contact
Welkom op Het Leukste Motor Forum van Nederland.
Je bekijkt de site nu als gast waardoor je geen toegang hebt tot het openen van nieuwe topics of het plaatsen van reacties etc. Wacht niet en registreer je nu snel op MotorNederland.nl!
Ga Terug   Het Leukste Motor Forum van Nederland > Algemeen > Nieuwe Gebruikers

Nieuwe Gebruikers Stel je hier voor en lees o.a. onze FAQ.

Closed Thread

Onderwerp Opties
Oud 23-09-2008, 23:37   #1
Gerjo

Hallo,

eerst stel ik mij even hier voor op het Forum..Ben dus Gerjo, 19 jaar woonachtig bij ouders in leystad..

2 jaar terug heeft mijn broer mij aangestoken met het motor virus en sinds 1 zomer ook mijn vader..Wil heel graag rijbewijsje halen voor motor(heb auto al) maar zit niet erg warm in de tijd hiervoor..is beetje druk met de studie...
Maar de reden waarom ik hier post..Ik zat op internet te zoeken naar een old school chopper( vind ik zooooo super vet ) en ik kwam op een site uit amerika www.kikker5150.com met old school choppers/bobbers van 50 cc, 110cc, 125 of 200cc..erg leuk en vet alternatief voor een motor vind ik zelf(de 50 cc dan, is eigenlijk 49 cc dus kan net zonder motorrijbewijs) ..is weer eens iets anders dan die k*t scooters en brommer die me wakker houden door hun gejank...Alleen, ik wete niet op ze wel legaal zullen zijn in Nederland..Nl is strenger met regels voor choppers/bobbers (kortweg motoren) dan amerika..Dus mijn simpele vraag, zouden ze legaal kunnen zijn in nederland?
Misschien is het een domme vraag, maar ik hoor altijd, geen vraag is dom

Dit is trouwens zo'n hardknock chopper/bobber

Dank alvast

Oud 09-01-2009, 14:19   #2
Red Angel Bikes

Hallo Gerjo,

Red Angel Bikes is de importeur voor NL voor kikker 5150.

Dus geen vraag is zeker dom....!

We zijn hier al een tijd mee bezig en ze mogen idd de weg nog niet op. We zijn momenteel bezig met de europese typegoedkeuring voor zowel de 49cc de 125cc en de 200cc De 49cc zou je dan als brommer kunnen berijden.
. Helaas is tot zover nog onbekend hoelang dit gaat duren.
Op de website kun je dit volgen.

www.motornederland.nl

[EDIT]

MDevil]

Als je je alleen maar hebt aangemeld om dit te bevestigen is dat niet de bedoeling op dit forum.

Spammen word ook niet op prijs gesteld. Lijkt er al een beetje op omdat je de url van jouw website had neergezet. Die heb ik gelijk aangepast. Als je echt gaat spammen heb je gelijk een ban te pakken.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee !

Laatst aangepast door MDevil : 09-01-2009 om 14:23.

Oud 09-01-2009, 14:24   #3
MDevil
Fotoholic

MDevil's Avatar
    MN Donateur!
Solex
Citaat:
Orgineel gepost door Gerjo
Hallo,

eerst stel ik mij even hier voor op het Forum..Ben dus Gerjo, 19 jaar woonachtig bij ouders in leystad..

Jammer, dat je niet actief meepost op dit forum. Dus slotje !

Kan het dat ik u ban ?

MDevil is offline  
Gesponsorde Links
Closed Thread

Onderwerp Opties

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is op
Smilies zijn op
[IMG] code is op
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:49.

Motor Nederland

MN Motor Forum
Foto Galleries
Motor Winkels
Motor Verhuur
Motor Links

vBulletin Version 3.5.4. Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2004-2009 Motor Nederland. Alle Rechten Voorbehouden.